Original title:
Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu
Translated title:
Alterations music club, taking account of marketing requirements and their impact on the operation and its effectiveness
Authors:
Pelčák, Svatopluk ; Budíková, Michaela (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Cílem bakalářské práce je aplikovat znalosti z oblasti stavebního řízení a ekonomiky do oblasti marketingu a podnikového plánování. V teoretické části jsou specifikovány základní marketingové znalosti pro přípravu marketingového plánu. Praktická část práce je zaměřena na výběr optimálního zaměření klubu (jemu odpovídajícímu dispozičnímu řešení) na základě marketingového výzkumu poptávky. Finální fáze se zabývá následným návrhem marketingového plánu korelujícího s vizí klubu.
The goal of Bachelor’s thesis is application of knowledge from areas of construction management and economy into marketing and business planning of service. In the theoretic part of the thesis, there are specifications of basic marketing knowledge for creating of marketing plan and major differences of service marketing. Practical part is directed on selection of optimal focus for the club (and it’s appropriate dispositional solution) based on marketing research of public demand. Final part of the thesis deals with following suggestions of marketing plan, in correlation with club’s direction and vision.
Keywords:
layout proposal of music club; Marketing; marketing research; service marketing; Marketing; marketing služeb; marketingový výzkum; rekonstrukce hudebního klubu
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/68671