Název: Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000
Překlad názvu: Call Center Process Automation Plan in ISO 9001:2000 Certified Organization
Autoři: Hovadík, Jiří ; Liška, Jiří (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: appbuilder.; Call centrum; java; reporty; servis; terminál; webová aplikace; appbuilder.; Call center; java; reports; service; terminal; web application

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14897

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-592587


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet