Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors:
Šafářová, Martina ; Luxová, Martina Žabová (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a jejich povědomím o regionálních potravinách a službách, které družstvo Konzum nabízí. Pro práci je zvolena největší provozovna Konzum a to prodejna v Žamberku. Vstupy pro analýzu jsou získávány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na aktuální spokojenost a informovanost zákazníků. Na základě získaných výsledků jsou následně navrhnuta a doporučena vhodná opatření pro zvýšení úrovní těchto důležitých metrik.
This bachelor thesis focuses on customer satisfaction analysis and customer regional food and services awareness that are offered by Konzum co-operative society. Local Konzum establishment in Žamberk was chosen for the purposes of this thesis. Entries for the analysis are obtained via an online survey. The survey itself focuses on current customer satisfaction and awareness. Appropriate measures for the improvement of these crucial aspects are then designed based on the acquired results.
Keywords:
analysis; customer; customer loyalty; customer satisfaction; marketing research; questionnaire; recommendations for improvement; analýza; dotazník; loajalita zákazníků; marketingový výzkum; návrhy na zlepšení; spokojenost zákazníků; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/199543