Original title:
Marketingový výzkum
Translated title:
Marketing Research
Authors:
Veselý, Radek ; Pazdera, Přemysl (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce klade důraz na spokojeného zákazníka a budování vztahů firmy se zákazníkem. Obsahuje měření spokojenosti zákazníků s nabízenými službami a produkty společnosti CIPRES FILTR BRNO s.r.o. a návrh na zkvalitnění těchto nabízených služeb. Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost společnosti a zároveň upevnit její místo na již velmi rozvinutém trhu.
This thesis lays emphasis on the satisfaction of the customer and building up relationship between the company and the customer. This thesis contains measurement of customer satisfaction with products and services offered by company CIPRES FILTR BRNO, Ltd. and the improvement suggestion of these services. Objection of marketing research is increase competitive advantage of company and attain better stability on extended industry market.
Keywords:
customer’s satisfaction; Marketing research; measurement of satisfaction; relationship between company and customer.; Marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost zákazníka; vztah firmy se zákazníkem.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7046