Název:
Podpora deskové hry Nemesis na mobilním telefonu s OS Android
Překlad názvu:
Supporting Board Game Nemesis on Android Mobile Phone
Autoři:
Štěpánek, Miroslav ; Švec, Tomáš (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci k deskové hře Nemesis určenou na systém Android, která umožní uživateli zjistit informace o herních komponentech při hře. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, první je model vytvořený za pomoci knihovny Tensorflow, který zajišťuje detekci těchto komponent. Druhou je pak samotná aplikace, která dostává výsledky od dříve zmíněného modelu a zobrazuje výsledné informace uživateli. Toto usnadňuje uživateli hru a pomáhá ji i urychlit. Výsledný systém je možné modifikovat, tak aby byla aplikace využitelná i pro jiné hry.
The aim of this thesis is to create a mobile application for the board game Nemesis designed for the Android system, which will allow the user to find out information about the game components during the game. The solution consists of two main parts the first is a model created with the help of the Tensorflow library, which is responsible for the detection of these components. The second is the application itself, which receives results from the model and displays the resulting information to the user. This makes the game easier for the user and helps to speed it up. The resulting system can be modified so that the application can be used for other games.
Klíčová slova:
Android; Desková hra Nemesis; Klasifikace obrazu; Konvoluční neuronové sítě; Tensorflow; Tensorflow lite; Android; Convolutional neural networks; Image classification; Nemesis board game ; Tensorflow; Tensorflow lite
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207368