Název:
Marketingové aspekty činnosti high-tech firem
Překlad názvu:
Marketing Aspects of Technology Ventures
Autoři:
Palacký, Miloslav ; Jež, Vladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Cílem diplomové práce je analýza marketingových nástrojů použitých firmou XAX a následně vyhodnotit a navrhnout zvýšení jejich efektivity. Popis strategie společnosti a faktory ovlivňující budou identifikovány. Práce obsahuje návrhy a doporučení na zvýšení efektivity marketingových nástrojů dané firmy v oblasti High-tech odvětví.
The aim of diploma thesis is to analyze marketing tools used in Company XAX and under this condition evaluate and purpose increase efficiency used tools. The current marketing strategy of the company is described and main influencing factors are identified. The thesis contains proposals and recommendations for tools usage in the field of High-tech marketing.
Klíčová slova:
4C; 4P; High-tech marketing; implementation; innovation; Marketing; marketing mix; 4C; 4P; high-tech; implementace; inovace; Marketing; marketing mix; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27600