Original title:
Marketingové řízení firmy
Translated title:
Marketing Management of Company
Authors:
Matula, Erik ; Odehnal,, Lubomír (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá současným stavem poskytování služeb na pobočce České spořitelny v Hodoníně. Na základě analýzy metodou dotazníkového šetřeni je cílem poskytnout návrh na zvýšení úrovně poskytování služeb na dané pobočce a prosadit návrh prostřednictvím Kaizen.
This thesis deals with the present state of providing services at the branch offices of the insurance company Česká spořitelna in Hodonín. Through the analysis using the method of questionnaire survey the goal is to produce a proposal leading to the improvement of services at the mentioned branch offices and to carry the proposal through Kaizen.
Keywords:
Analysis; Marketing research; Services; Analýza; Marketingový výzkum; Služby
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6793