Original title:
Návrh marketingové strategie
Translated title:
Marketing Strategy Proposal
Authors:
Vančurová, Denisa ; Maliňák, Martin (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do řízení firmy. Obsahuje analýzu současné situace, srovnání několika vybraných CRM systémů a navrhuje nejvhodnější produkt pro danou firmu. Cílem tohoto návrhu je zlepšit marketingové řízení ve firmě, posílit vztahy se stávajícími zákazníky a získat nové v rámci rozvíjejících se tržních segmentů.
The thesis deals with the CRM system implementation into the company management. It contains an analysis of the current situation, comparison of several selected CRM systems and proposes the best product for the company. The goal of this proposal is to improve marketing management in company and to strengthen relationships with present customers as well as to find new ones within expanding market segments.
Keywords:
communication mix.; CRM; industrial market; Marketing; marketing strategy; services marketing; CRM; komunikační mix.; Marketing; marketing služeb; marketingová strategie; průmyslový trh
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/5237