Název:
Rozvoj obchodních aktivit společnosti GEOPEN, s.r.o.
Překlad názvu:
Developing of bussiness activities of GEOPEN company
Autoři:
Kašpar, Karel ; Sedlář, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu firmy GEOPEN, s.r.o. Práce obsahuje analýzu a následný návrh na rozvoj obchodních aktivit firmy. Návrh obsahuje rozšíření aktivit firmy o internetový prodej, který by měl přispět nejen ke zlepšení postavení firmy na trhu, ale i ke zvýšení prodejnosti a povědomí o firmě.
This bachelor’s thesis focuses on the analysis of the GEOPEN Ltd. company. The thesis contains an analysis and a consequent proposal for the development of the company’s business activities. The proposal contains the expansion of company activities by establishing an online shop which should contribute not only to the improvement of the company’s status on the market, but also to raising the saleability and the renown of the company.
Klíčová slova:
elektronická komerce; marketingový mix; obchodní aktivity; swot analýza; business activities; e-commerce; marketing mix; swot analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15896