Original title:
Marketingový mix podniku
Translated title:
Company Marketing Mix
Authors:
Vyroubalová, Klára ; Rozsypalová, Pavla (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti SwissCentrum software, s. r. o. Teoretická část popisuje pojmy marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a SWOT analýzu. Analytická část hodnotí marketingový mix společnosti a jsou provedeny analýzy – SLEPT analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Poslední, návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Bachelor´s thesis focuses on marketing mix of SwissCentrum software, s. r. o. The theoretical part of this thesis describes the following terms - marketing, marketing environment, marketing mix and SWOT analysis. The analytical part of the thesis evaluates marketing mix of company and SLEPT analysis, Porter analysis and SWOT analysis are used there. The last, project part, contains suggestions for improving marketing mix.
Keywords:
marketing; marketing mix; marketing mix tools; Porter’s analysis; SLEPT analysis; SWOT analysis; marketing; marketingový mix; nástroje marketingového mixu; Porterova analýza; SLEPT analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41163