Original title:
Návrh nového produktu a jeho marketingové podpory
Translated title:
Proposal of New Product and Its Marketing Support
Authors:
Holubová, Martina ; Malach, Miroslav (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem bakalářské práce je zvýšit konkurenceschopnost vybrané firmy pomocí uvedení nového produktu na trh. Práce je rozdělena do třech částí. První obsahuje teoretická východiska, v druhé části je popsána analýza marketingového mixu vybrané společnosti a její konkurence včetně dotazníkového řešení. V poslední části je popsán marketingový mix navrhovaného produktu.
The Aim of this dissertation is to increase the competitive advantage of a chosen company by introducting a new product to the market. This dissertation is devided into 3 parts. The first part contains theoretical data, in the second part the analysis of marketing mix of chosen company is described as well as its competition including guestionnaire investigation. In the last part there is described marketing mix proposed product .
Keywords:
marketing mix; new product; marketingový mix; nový výrobek
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27778