Název:
Návrh komunikační strategie
Překlad názvu:
Proposal of Communication Strategy
Autoři:
Ševčíková, Barbora ; Vodičková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti NEXX s.r.o. v oblasti komunikace a jejího působení na společnost a zákazníky. Teoretická část se zaměřuje na nejnovější poznatky v dané problematice, současné trendy a vysvětlení základních pojmů. Praktická část představuje zhodnocení současného stavu společnosti a následně navržení nové komunikační strategie.
Master thesis concerns analysis of actual state of the company NEXX s.r.o. in the field of communication and its impact on company and customers. The theoretical part is focused on the latest knowledge on the issues, current trends and explanation of basic concepts. The practical part presents evaluation of the actual state of the company and proposes a new communication strategy.
Klíčová slova:
Komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; zákazníci; Communication strategy; customers; marketing; marketing communications; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/991