Název: Zobrazenie ženských a mužských rolí v reklame
Autoři: Ježová, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práca je zameraná na zobrazovanie ženských a mužských rolí v televíznej reklame, skúma ako ľudia vnímajú v reklame zobrazované ženské a mužské role, a ako sú ženské a mužské role v reklame zobrazované v skutočnosti. Teoretická časť práce sa zaoberá jednak stereotypmi v oblasti ženských a mužských rolí, ale tiež základnými charakterisktikami reklamy a marketingovej komunikácie vôbec. V analytickej časti je venovaná pozornosť výsledkom dotazníka a obsahovej analýzy a tiež porovnaniu výsledkov týchto dvoch výskumov, na základe ktorých sú vyvodené marketingové odporúčania.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7366

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5887


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet