Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement
Authors:
Herzánová, Pavlína ; Tichý, Robert (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků společnosti SONNENTOR s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její zvýšení.
Bachelor thesis concerns the analysis of the customer satisfaction. Specifically customers of the company SONNENTOR. By questionnaire survey will be find current satisfaction of the customers and the proposal for the improvement will be submit.
Keywords:
customer; customer´s satisfaction; Questionnaire; Dotazník; spokojenost zákazníků; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33194