Original title:
Návrh komunikačního mixu vybrané události
Translated title:
Proposal of Communication Mix of Selected Event
Authors:
Bednářová, Daniela ; Koudelková,, Petra (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro 10. ročník události Truckshow v Šeborově. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a vysvětluje nejdůležitější pojmy, které jsou následně využity v analytické části. Analytická část se zaměřuje na charakteristiku události Truckshow, dále popisuje detailní analýzu současného stavu události. Součástí analýzy je také marketingový výzkum a interpretace výsledků. Získané informace z analýz budou následným podkladem pro vytvoření návrhu komunikačního mixu.
This master thesis deals with the proposal of the communication mix for the 10th year of the Truckshow event in Šeborov. The theoretical part includes theoretical knowledge from the field of marketing and explains the most important terms that are used in the analytical part. The analytical part focuses on the characteristics of the Truckshow event and describes a detailed analysis of the current state of the event. The analysis also includes marketing research and interpretation of results. The analysis information obtained will be the basis for the proposal of the communication mix.
Keywords:
advertisement; event; marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; reklama; událost
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178024