Název:
Strategie elektronického obchodu
Překlad názvu:
Strategy of E-business
Autoři:
Štěrba, Radek ; MSc, Martin Daniel, (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Moje bakalářská práce se bude zabývat volbou ideální strategie pro vybudování elektronického obchodu. Primárně se v této práci zaměřím na to, jakým způsobem docílit úspěšného a tím i ekonomicky přínosného elektronického obchodu. Právě především volba vhodné strategie pro elektronický obchod je základním kamenem předurčující budoucí úspěch či neúspěch projektu na trhu. V práci budu dále informovat o současném stavu problematiky elektronických obchodů. Zaměřím se též na technické možnosti zavedení těchto systémů do firem či podniků a budu se i věnovat velikosti nákladů, které budou muset firmy s tímto krokem vynaložit. V praktické části se zaměřím na elektronický obchod firmy Gronka s.r.o., kde budu mít možnost na bázi relevantně získaných dat, popsat problémy a navrhnout řešení na zlepšení situace elektronického obchodu firmy.
The main topic of this bachelor's thesis is an evaluation of the optimal strategy for electronic commerce (e-Commerce). The primary goal is optimal methodology to achieve succesfull and economicaly profitable e-Commerce. The key aspect for succesfull e-Commerce on the market is choosing of proper strategy. Thesis contains analysis of the nowadays condition and problems related to the e-Commerce. Technological options of installing of these systems to companies are also evaluated as well as the size of costs, which are necessary to start and maintain e-Commerce. The practical part of this thesis aims to the real example of e-Commerce in company named Gronka - Prodej, spol. s.r.o. The main problems and shortcomings are analysed and evaluated. Based on analysis of relevant data the solutions of the problematical parts and improvings for e-Commerce in this company are suggested.
Klíčová slova:
B2C; elektronické obchodování; Elektronický obchod; Internet; marketing; podpora prodeje; PPC marketing.; strategie; technologie; B2C; E-commerce; Electronic commerce; internet; marketing; PPC marketing.; sales promotion; strategy; technology
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/19023