Original title:
Návrh změn marketingového mixu vybrané společnosti
Translated title:
Proposal to Change the Marketing Mix of the Selected Company
Authors:
Nykel, Šimon ; Bindr, Petr (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabízených služeb a produktů ubytovacího a rekreačního střediska Heroltická s.r.o. Na základě získaných poznatků o firmě a za pomoci průzkumu dotazníkového šetření vyplněného klienty firmy jsou navržena opatření přispívající k vyšší spokojenosti a loajalitě návštěvníků. Tyto návrhy rovněž slouží k oslovení nových klientů.
The bachelor thesis focuses on the analysis of services and products offered by the accomodation and recreation centre Heroltická s.r.o. Based on the gathered data about the company and conducted quetionnaire among the company´s employees, the measures are suggested in order to increase customer satisfaction and loyalty. These measures also signify a way to approch new clients.
Keywords:
competition; customer; customer satisfaction; marketing; marketing mix; promotional mix; komunikační mix; konkurence; marketing; marketingový mix; spokojenost klientů; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192718