Original title:
Branding společnosti ZOOT a.s. zabývající se prodejem módy on-line
Translated title:
Branding Company ZOOT a.s. Involved in Selling Fashion Online
Authors:
Juhásová, Alexandra ; Andera, Nikola (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na branding e-shopu ZOOT.cz a obsahuje zhodnocení brandingové strategie s cílem posílení značky a konkurenceschopnosti. Teoretická část je zaměřena na interpretaci jednotlivých prvků brandingové strategie, interního brandingu a strategického řízení značky. Na základě analýzy budování značky e-shopu ZOOT, konkurenčního srovnání a marketingového výzkumu jsou vypracovány návrhy zlepšení, směřující k posílení značky ZOOT a konkurenceschopnosti podniku.
The bachelor thesis is focused on branding e-shop ZOOT.cz and contains evaluation of branding strategy. The aim is building brand equity and competitiveness. The theoretical part is focused on interpretation of particular elements of branding strategy, internal branding and strategic brand management. Acording to ZOOT brand building strategy analysis, competitive comparison and marketing research I made improvement proposals pointing to building brand equity of ZOOT.cz and increase competitiveness.
Keywords:
Brand; branding; competitiveness; strategic brand management; ZOOT.cz; branding; konkurenceschopnost; strategické řízení značky; Značka; ZOOT.cz
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41584