Název: Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti
Autoři: Kordischová, Jitka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalárska práca pojednáva o dôležitosti poznania zákazníka zo strany firmy a uplatnenia základných princípov, ktorými sa firma snaží dlhodobo dosahovať a zvyšovať spokojnosť svojich zákazníkov a zisťovať dôvody ich prípadnej nespokojnosti. V bakalárskej práci sa poukazuje na to, že spokojnosť zákazníkov je merateľná, čo dokazuje praktická časť, v ktorej sa zisťuje spokojnosť zákazníkov prostredníctvom dotazníkového prieskumu v spoločnosti Zlatá růže CZ, s.r.o.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4959

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5867


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet