Original title:
Návrh PR aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Translated title:
Proposal of PR Activities to Raise Company Awareness
Authors:
Skočovská, Eva ; Bouška, Ondřej (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení povědomí podniku Slévárna HEUNISCH Brno, s.r.o. díky PR aktivitám. V této práci je provedena analýza současné situace podniku a následně provedeny návrhy na rozšíření PR aktivit. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové nástroje a marketingové formy komunikace. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace v podniku a v poslední kapitole jsou uvedeny návrhy PR aktivit pro zvýšení povědomí podniku a také pro zlepšení vztahů podniku s veřejností.
The bachelor thesis focus on raising awareness of the company the Foundry HEUNISCH Brno s.r.o. through public relations activities. In this thesis is analyze the current situation in the company and then made suggestions for extension public relations activities. The work is divided into 3 parts. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, marketing tools and marketing forms of communication. The second section analyze the current situation in the company and last chapter is focused on the suggestion public relations activities for raise awareness of the company and also for improvement relationship with the public.
Keywords:
communication mix; distribution; Marketing; marketing mix; price; produce; propagation; Public relations; STEP analysis; SWOT analysis; cena; distribuce; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; PR aktivity; produkt; propagace; STEP analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39541