Název:
Návrh PR aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Překlad názvu:
Proposal of PR Activities to Raise Company Awareness
Autoři:
Skočovská, Eva ; Bouška, Ondřej (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení povědomí podniku Slévárna HEUNISCH Brno, s.r.o. díky PR aktivitám. V této práci je provedena analýza současné situace podniku a následně provedeny návrhy na rozšíření PR aktivit. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové nástroje a marketingové formy komunikace. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace v podniku a v poslední kapitole jsou uvedeny návrhy PR aktivit pro zvýšení povědomí podniku a také pro zlepšení vztahů podniku s veřejností.
The bachelor thesis focus on raising awareness of the company the Foundry HEUNISCH Brno s.r.o. through public relations activities. In this thesis is analyze the current situation in the company and then made suggestions for extension public relations activities. The work is divided into 3 parts. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, marketing tools and marketing forms of communication. The second section analyze the current situation in the company and last chapter is focused on the suggestion public relations activities for raise awareness of the company and also for improvement relationship with the public.
Klíčová slova:
cena; distribuce; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; PR aktivity; produkt; propagace; STEP analýza; SWOT analýza; communication mix; distribution; Marketing; marketing mix; price; produce; propagation; Public relations; STEP analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39541