Název:
Založení a rozvoj školicího střediska
Překlad názvu:
Creating and developing of training centre
Autoři:
Žídek, Marek ; Vogeltanz, Jaroslav (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Dokument popisuje založení a rozvoj školicího střediska. V prvních kapitolách se zaměřuje zejména na postup tvorby a strukturu podnikatelského záměru. Dále čtenáře provází jednotlivými kroky tvorby. Začíná analýzou okolního prostředí, výzkumem zákazníka a jednoduchou finanční analýzou, jejichž výsledky shrnuje analýza SWOT. V dalších kapitolách jsou čtenáři předkládány detailnější analýzy, které jsou zaměřené mnohem detailněji na cílový segment (především z hlediska segmentace geografické a zákazníka podle oblasti školení). Na základě těchto analýz jsou provedeny návrhy strategie založení a rozvoje školicího střediska. Velký důraz se klade na marketingovou a finanční stránku záměru. Čtenář je velmi podrobně seznámen především s produktem firmy a její cenovou politikou. V dokumentu jsou také stručně prezentovány kroky potřebné k implementaci strategie.
Document describes foundation and development of computer training center. It introduces the reader to the development process and the structure of business plan in the beginning. The process starts with SLEPTE analysis, customer research and simple financial analysis. The result of previous three analyses is SWOT analysis. SWOT analysis recommends author to continue in the business plan development. Therefore, documents describe more accurate and detailed analyses specialized to computer professional courses in the region of Brno and surrounding cities. Next, it describes company strategy according to the results of analyses. Marketing and financial parts of the strategy are the most stressed ones. The reader is very deeply familiarized with company product and their price policy. The last pages of document present steps required to successfully implement company strategy.
Klíčová slova:
klasifikace uživatelů počítačů; marketingový mix kurzů pro programátory; podnikatelský záměr; struktura podnikatelského záměru; školící střediska v Brně a okolí; školící středisko; business plan; business plan structure; computer training center; computer training centers in Brno and surrounding cities; computer users clasification; marketing mix for programmers training programs
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70324