Název:
Software pro správu reklamních ploch v tiskovinách
Překlad názvu:
Software for Management of Advertisements
Autoři:
Maleček, Václav ; Jurka, Pavel (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce popisuje vývoj informačního systému pro správu reklamních ploch v tiskovinách včetně úvodu do problematiky, definice požadavků, návrhu, implementaci a diskuzi o plánovaných rozšířeních aplikace. Při návrhu a implementaci aplikace byl kladen důraz na intuitivní a pohodlné ovládání uživateli. Systém je naprogramován v jazyce Java, pro zajištění persistence dat byl využit systém Hibernate a grafické uživatelské rozhraní využívá framework Swing. Vlastní uložení dat je zprostředkováno databází MySQL.
This master's thesis describes development of information system for management of printed paper advertisements, including the problem description, definition of requirements, design, implementation and discussion of planned extensions. During design and implementation, special attention was paid to intuitive and easy user interface. System is programmed in Java language. Hibernate is used for data persistence. Graphical user interface makes use of the Swing framework. MySQL is used as the database system.
Klíčová slova:
databáze; Hibernate; informační systém; inzertní systém; Java; Model-view-controller; MySQL; reklamní noviny; správa reklamních ploch; Swing; advertising paper; advertising system; database; Hibernate; information system; Java; management of advertisements; Model-view-controller; MySQL; Swing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53166