Název:
Návrh marketingového mixu společnosti CARent, a.s.
Překlad názvu:
The Marketing Mix Proposal in the Company CARent, a.s.
Autoři:
Danielová, Magda ; Hartman, Lubomír (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce řeší zlepšení stávajícího marketingového mixu společnosti CARent, a.s. na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu společnosti. Výsledky práce vychází z analýzy spokojenosti zákazníků a napomáhají zvýšit poptávku po službách společnosti.
The bachelor thesis addresses the improvement of the existing marketing mix CARent, a.s. based on theoretical knowledge and analysis of the current state of society. The results of the analysis are based on customer satisfaction and help increase demand for services companies.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix služeb; spokojenost.; zákazník; customer; Marketing; satisfaction.; services marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11985