Original title:
Komunikační strategie společnosti ModusLink Czech Republic s.r.o.
Translated title:
Communication Strategy of ModusLink Czech Republic Ltd.
Authors:
Bosáková, Monika ; Ing.Jakub Dostál (referee) ; Ing.Jakub Dostál (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmět Diplomové práce se týká návrhu plánu komunikační strategie pro společnost ModusLink Czech Republic s.r.o, jež se zabývá poskytováním řetězce zásobování a služeb, které pracují na principu subdodavatelských vztahů. Analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti tak pomůže k navrhované komunikační strategii. Tato komunikační strategie by měla pomoci k efektivnímu získávání nových zákazníků na trhu.
The subject of diploma relates with a proposal of communication strategy plan of company ModusLink Czech Republic Ltd. who is concerned with providing of supply chains and services which are working on principal of supplier’s relations. The analysis of internal and external environment of the company will lead to new suggested communication strategy. This new communication strategy could be helpful in effective winning of new customers in the market.
Keywords:
communication instruments; communication mix; Communication strategy; marketing; marketing instruments.; komunikační mix; komunikační nástroje; Komunikační strategie; marketing; marketingové nástroje.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/482