Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
Marketing Mix Proposal
Authors:
Štefanová, Michaela ; Stupka, Ondřej (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na stanovení návrhů pro zavedení nového marketingového mixu společnosti Slavkovský pivovar. Na základě provedených marketingových analýz je sestaven plán marketingového mixu, který si klade za cíl zvýšení konkurenceschopnosti, tržeb, povědomí a spokojenosti zákazníků.
Thesis is focused on compilation of proposals to introduce new marketing mix of Slavkovský pivovar company. Based on performed marketing analysis, there is introduced a plan of marketing mix, which is aimed at increasing of competitiveness, sales and customer awareness and satisfaction.
Keywords:
Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65726