Název:
Vytvoření help desku SW nástroje pro řízení kybernetické bezpečnosti
Překlad názvu:
Creating a help desk SW tool for cyber security management
Autoři:
Brzobohatá, Veronika ; Svoboda Vlastimil, Ing., MBA (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu návrhu helpdesku pro software ESKO. Tento ESKO software vyvinula firma ISIT Slovakia s.r.o. Helpdesk bude znázorněn pomocí několika softwarů. Některé se používají pro tvorbu diagramů a znázornění workflow, další pak pro grafické úpravy. Helpdesk bude vytvořen na základě aktuálních potřeb firmy a následně jí bude dodán jako výsledný produkt. Hlavním cílem je rozšířit funkcionalitu webu a doplnění tohoto webu o navrhnutý helpdesk. Bonusem bude knihovna dotazů, která bude fungovat na principu SQL databáze.
The diploma thesis is focused on the creation of a helpdesk design for ESKO software. This ESKO software was developed by ISIT Slovakia s.r.o. The helpdesk will be represented by several software. Some are used to create diagrams and represent workflows, others for graphic editing. The helpdesk will be created based on the current needs of the company and then delivered to it as the final product. The main goal is to extend the functionality of an existing website and add to this website and the proposed helpdesk. The bonus will be a query library, which should work on the principle of an SQL database.
Klíčová slova:
Canva; GDPR; helpdesk; JIRA; kybernetická bezpečnost; kybernetický zákon; Lucidchart; SQL databáze; Canva; cyber law; cyber security; GDPR; helpdesk; JIRA; Lucidchart; SQL database
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199169