Original title:
Marketingový mix Hotelu Skalský dvůr
Translated title:
Marketing Mix of Hotel Skalský dvůr
Authors:
Hadravová, Lenka ; Špačková, Lucie (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor marketingového mixu provozovny Hotel Skalský dvůr, která svým zákazníkům nabízí služby ubytovací, stravovací nebo pronájem prostorů. Na základě analýz hotelu v této práci navrhuji řešení, která zvyšují úroveň marketingového mixu.
The bachelor thesis is focused on the analysis of the Marketing mix at the establishment Hotel Skalský dvůr, which offers services of accommodation, alimentation or lease of rooms. Based on the analysis of the hotel, I suggest solutions to increase level of Marketing mix.
Keywords:
Marketing; marketing mix; Porter´s analysis; STEP analysis; SWOT analysis.; tools of marketing mix; Marketing; marketingový mix; nástroje marketingového mixu; Porterova analýza; STEP analýza; SWOT analýza.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/40671