Název:
Marketingový mix Hotelu Skalský dvůr
Překlad názvu:
Marketing Mix of Hotel Skalský dvůr
Autoři:
Hadravová, Lenka ; Špačková, Lucie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor marketingového mixu provozovny Hotel Skalský dvůr, která svým zákazníkům nabízí služby ubytovací, stravovací nebo pronájem prostorů. Na základě analýz hotelu v této práci navrhuji řešení, která zvyšují úroveň marketingového mixu.
The bachelor thesis is focused on the analysis of the Marketing mix at the establishment Hotel Skalský dvůr, which offers services of accommodation, alimentation or lease of rooms. Based on the analysis of the hotel, I suggest solutions to increase level of Marketing mix.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; nástroje marketingového mixu; Porterova analýza; STEP analýza; SWOT analýza.; Marketing; marketing mix; Porter´s analysis; STEP analysis; SWOT analysis.; tools of marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40671