Original title:
Spokojenost zákazníků
Translated title:
Customer Satisfaction
Authors:
Franek, Jan ; Remsová,, Kateřina (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků lezeckého centra Tendon Wallstreet v Jihlavě. Diplomová práce je rozdělena na čtyři hlavní části. První částí jsou cíle práce a zvolená metodika. Druhá část obsahuje teoretický popis, který vychází z odborné literatury. V další části využívám vybrané metody a analýzy ke zmapování současné situace. Poslední čtvrtá část je vlastní návrh na základě zjištěných poznatků z dotazníkového šetření na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků.
The subject of this thesis is to analyze customer satisfaction of the climbing center „Tendon Wallstreet Jihlava“. The thesis is divided into four main parts. The first part is the goals of the work and the chosen methodology. The second part contains a theoretical description, which is based on literature. In the next part I use selected methods and analyzes to map the current situation. The last fourth part is the actual proposal based on the findings of the questionnaire survey to improve the level of customer satisfaction.
Keywords:
customer; Customer satisfaction; Porter’s Five Forces Model; questionnaire; satisfaction; SLEPT Analysis; SWOT Analysis; dotaznik; Porteruv model peti konkurencnich sil; SLEPT analyza; spokojenost; Spokojenost zákazníků; SWOT analyza; zakaznik
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197503