Original title:
Návrh marketingové komunikace projektu Třebíč NOW
Translated title:
Marketing Communication Proposal for the Třebíč NOW Project
Authors:
Rygl, Tomáš ; Přibyl,, Martin (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, konkrétně marketingové komunikace. Analyzuje současnou situaci pomocí vybraných analýz obecného okolí, oborového okolí a marketingového mixu, kde srovnává poznatky teoretické se skutečností. Zjištěné poznatky jsou stěžejní pro navržení nové marketingové komunikace, která si klade za cíl zvýšení návštěvnosti.
This thesis focuses on the area of marketing, specifically marketing communications. It analyzes the current situation by means of selected analyses of the general environment, industry environment and marketing mix which compares theoretical knowledge with practical experience. The findings are crucial for designing new marketing communication, which aims to increase the visitor traffic of a website.
Keywords:
Communications Mix.; Marketing; Marketing Communication; Marketing Mix; SWOT Analysis; komunikační mix.; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32421