Original title:
Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti
Translated title:
Proposal of Modifications of the Marketing Mix of the selected Company
Authors:
Prokopová, Monika ; Grolíková, Lenka (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tématem mé bakalářské práce je vymezení marketingového mixu společnosti MY DVA group, s.r.o., která se především zaměřuje na oblast vývoje, výroby a prodeje kancelářského a školního nábytku. Teoretická část se zabývá pochopením a vysvětlením pojmů marketing, marketingový a komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části je obsažena analýza a zhodnocení marketingového mixu společnosti a v závěru jsou sestaveny vlastní návrhy řešení a doporučení.
The topic of my bachelor thesis is demarcation of the marketing mix of MY DVA group, s.r.o., that primarily focuses on development, production and sale of office and school furniture. The theoretical part deals with understanding and explanation of the concept of marketing, marketing mix and communication mix as well as its tools. The practical part comprises an analysis and evaluation of company´s marketing mix. In conclusion I suggested variety of solutions and recommendations.
Keywords:
marketing; marketing communication; marketing mix; place; price; product; promotion; cena; distribuce; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83166