Original title:
Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s.
Translated title:
Marketing Plan for MORAVOSTAV Brno, a.s.
Authors:
Kopecká, Lucie ; Hryciow, Michal (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané firmy a vypracování analýz současného stavu společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na rok 2009.
The object of this diploma thesis is the composition of marketing plan for company MORAVOSTAV Brno, a.s. The theoretic part presents the basic information from the section of a marketing planning and methods. Next follows the characteristics of the set company and the analysis processing of the company present state. Acquired data are evaluated and applied in the particular concept of marketing plan for the year 2009.
Keywords:
market analysis; market segmentation; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; PESTE analysis; SWOT analysis; analýza trhu; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; PESTE analýza; segmentace trhu; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/5386