Název:
Návrh marketingové koncepce vybrané realitní kanceláře
Překlad názvu:
Proposal of a Marketing Concept for a Selected Real Estate Agency
Autoři:
Volf, Pavel ; Salaj, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce řeší marketing vybrané realitní kanceláře. Analyzuje její současnou situaci na specifickém trhu realit a za pomoci marketingových nástrojů navrhuje nové přístupy, pro zlepšení prodeje nemovitostí.
This thesis solves selected real estate marketing firm. It analyzes the current situation at a specific real estate market and with the help of marketing tools suggests new approaches to improve sales of real estate.
Klíčová slova:
marketing; marketing služeb; marketingová strategie; marketing; marketing strategy; service marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14034