Název:
Módní značka
Překlad názvu:
Fashion brand
Autoři:
Slanař, Karel ; Klouzková,, Alice (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakalářské práce bylo založení vlastní módní značky a vytvoření idey pro vlastní podnikání. Jako grafický designér ve velké míře spolupracuji s klientem, přičemž někdy vznikají i kompromisní situace. V této práci jsem chtěl navrhnout kompletní produkt a nabízet ho již hotový. Zároveň jsem svou bakalářskou práci pojal jako výzvu pro to, zkusit něco pro mě zcela nového a získat k tomuto experimentu co největší profesionální zpětnou vazbu. O módu se dlouhodobě zajímám a toto odvětví mne již dlouho lákalo, proto jsem zvolil právě je.
The aim of the diploma thesis was to create my own fashion brand and to come up with idea for starting my business. The work of graphic designer consists of collaboration with client which mostly leads to some kind of compromise. My aim was to create whole final product. I took this project as challenge to try something new and recieve professional feedback on my work. The reason why i chose fashion design is because i am interested in fashion for a long time.
Klíčová slova:
design; fashion; grafický design; mikiny; móda; oblečení; sociální sítě; telefon; clothing; design; fashion; graphic design; jumpers; phone; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/176513