Název:
Model Incident managementu v dialogovém rozhraní e-commerce
Překlad názvu:
Incident Management Model in the Dialog Interface E-commerce
Autoři:
Šimčík, Vlastimil ; Krutílek, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce pojednává o zavedení Incident managementu jako o jednom z možných prostředků pro minimalizaci rizik a ztrát vzniklých organizaci výpadky v jejich infrastruktuře, či nedostupností jejich „business critical“ aplikací. Zaměřena je především na organizace zaměřené na elektronické obchodování.
This essay deal with implementation of the Incident management as one of the possible means to minimize risks and losses arising from failures in the organization’s infrastructure and inaccessibility of their "business-critical" applications. It focuses primarily on the organization focused on electronic commerce.
Klíčová slova:
Availability; Incident management; ITIL; ITSM; SLA; Availability; Incident management; ITIL; ITSM; Service Level Agreement
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16173