Original title:
Marketingová komunikace podniku
Translated title:
Company Marketing Communication
Authors:
Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového obchodu, tak se komunikační strategie opírá o zkušenosti způsobení při vytváření originální marketingové strategie a o marketingový výzkum.
Thesis deals with the marketing communication of the online store StarkGlass.cz . It is an online store serving for sale tempered safety glass brand StarkGlass. Since I am a co- founder of the Internet business, communication strategy is based on the experiences gained in creating original marketing strategy and marketing research.
Keywords:
advertising; banner; competitive positions of power; e-commerce; Internet Marketing; marketing communication mix; online; PPC advertising; situational analysis; SWOT; analýza síly konkurenčních pozic; banner; e-shop; Internetový marketing; marketingový komunikační mix; on-line; PPC reklama; reklama; situační analýza; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61169