Original title: Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Translated title: Marketing Tools Increasing Competitiveness of Company
Authors: Švajda, Jakub ; Čermák, Michael (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: This bachelor thesis is going to evaluate competitiveness of our family business called Lékárna POLIKLINIKA s.r.o. based in Opava. Analyzing the company in competitive environment is supported by macroeconomic and microeconomic aspects. Based on survey measures to strengthen the company´s competitiveness and strengthen our position are proposed; Tato bakalářská práce se bude zabývat zjištěním konkurenceschopnosti našeho rodinného podniku a to Lékárny POLIKLINIKY s.r.o. sídlící v Opavě. Analýza společnosti v konkurenčním prostředí bude provedena na základě dostupných makroekonomických a mikroekonomických ukazatelů. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/67867

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-580860


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share