Original title:
Návrh komunikačního mixu realitní kanceláře
Translated title:
Proposal of Communication Mix of Real Estate Agency
Authors:
Siwek, David ; Chubírková, Viktorie (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix realitní společnosti. V teoretické části jsou pojmy o marketingu a marketingovém mixu. V analytické části je zhodnocen současný komunikační mix a komunikační mix konkurence. V poslední části jsou návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
This bachelor’s thesis focuses on communication mix of real estate company. In theoretical part there are described concepts of marketing and marketing mix. In ana-lytical part there is analysis of current communication mix and communication mix of competitors. In the last part there are proposals for improvement of marketing communication.
Keywords:
advertising; communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; real estate market.; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; realitní trh.; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/60629