Název:
Komunikační mix internetového obchodu
Překlad názvu:
Communication Mix of the Internet Store
Autoři:
Vala, Marek ; MBA, Ondřej Marek, (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá komunikačním mixem internetového obchodu. V první části jsou shrnuty teoretická východiska, které se zabývají touto problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu konkrétního internetového obchodu, ve kterém budou odhaleny a shrnuty nedostatky a jejich následná korekce. Cílem je navrhnout výhodnější a efektivnější řešení pro internetový obchod na základě dotazníkového šetření budou aplikovány do praxe.
This thesis examinate by the Communication mix of online store. In the first part are summarized the theoretical concepts which pursue these issues. The second part is focused on the practical side of this issue, marketing and analysis of current values. All this work is based on the actual state of this store in real numbers. The main target of this thesis is describing the current state of trade, where the main target will suggest more advantageous and more effective solutions for business based on the detected information and then will be applied to the practice.
Klíčová slova:
internet; internetový obchod; komunikační mix; Marketing; propagace; reklama; advertising; internet; Marketing communications mix; promotion; store
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7757