Original title:
Návrh marketingové strategie
Translated title:
Marketing strategy proposal
Authors:
Menšík, Jakub ; Burian, David (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného výzkumu vhodnou marketingovou strategii, která by měla vést ke zlepšení prodejnosti výrobků firmy PLEAS a.s. Teoretické poznatky jsou aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti. V praktické části jsou analyzovány a prezentovány výsledky marketingového výzkumu a návrhy z nich vyplývající.
On grounds of a performed research the autor hereof offers a suitable marketing strategy which would lead to more efficient sales of goods produced by company PLEAS a.s. Herein, the theoretical knowledge is applied to a real situaution of the marketing research and the proposals resulting thereof are then analyzed and presented.
Keywords:
analysis of external and internal environment; marketing; strategy; SWOT analysis; analýza vnitřního a vnějšího prostředí; marketing; strategie; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/5421