Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing strategy proposal
Autoři:
Menšík, Jakub ; Burian, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného výzkumu vhodnou marketingovou strategii, která by měla vést ke zlepšení prodejnosti výrobků firmy PLEAS a.s. Teoretické poznatky jsou aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti. V praktické části jsou analyzovány a prezentovány výsledky marketingového výzkumu a návrhy z nich vyplývající.
On grounds of a performed research the autor hereof offers a suitable marketing strategy which would lead to more efficient sales of goods produced by company PLEAS a.s. Herein, the theoretical knowledge is applied to a real situaution of the marketing research and the proposals resulting thereof are then analyzed and presented.
Klíčová slova:
analýza vnitřního a vnějšího prostředí; marketing; strategie; SWOT analýza; analysis of external and internal environment; marketing; strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5421