Original title:
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Translated title:
Proposal of Communication Mix of a Selected Company
Authors:
Ježková, Jaroslava ; Bližňákova, Monika (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix společnosti. Práce obsahuje základní teoretické poznatky, dále popisuje vybranou společnost a zahrnuje analýzu současného stavu. Získané výsledky analýzy jsou užity k vytvoření návrhu pro změny v komunikačním mixu společnosti.
This barchelor thesis is focused on communication mix of the company. The thesis contains basic teoreticial findings, describe selected company and current state. The gained results are used to process to createing draft of communication mix of the company.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing environment; marketing mix; komunikační mix; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/66993