Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Authors:
Kelarová, Michaela ; Klimešová, Lenka (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tématem této diplomové práce je Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na její zlepšení. Zaměřuje se na analýzu společnosti youngprimitive a spokojenosti jejich zákazníků. Srovnává a aplikuje teoretická východiska se skutečným stavem. Obsahuje návrhy na zlepšení produktů a služeb v souvislosti s nárůstem spokojenosti zákazníků založené na dotazníkovém šetření.
The theme of this thesis is Analyse of customer satisfaction and purposes of their improvement. The thesis is focused on the entire analysis of youngprimitive company and their customer satisfaction. Compare theoretical basis and real state and specifies. The thesis contains suggestions for improvements of products and services in regards of increase of customers satisfaction based on questionnaire.
Keywords:
communication; Customer satisfaction; marketing; marketing research; NPS; proposal; questionnaire; dotazník; komunikace; marketing; marketingový průzkum; NPS; návrh; Spokojenost zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59394