Název:
Uvedení nové služby na trh
Překlad názvu:
Launch a New Service to the Market
Autoři:
Březovský, David ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování podnikatelského plánu pro uvedení služby údržby pozemků na trh. Konkrétně bude služba nabízet sekání trávy, sekání trávy s odvozem a ořez ovocných stromů. Práce je členěna do dvou částí. První část, teoretická, obsahuje literární rešerši a vymezení pojmů. O tyto poznatky se opírá část praktická. Druhá část, praktická, je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu. Plán obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, popis nabízených služeb a marketingový a finanční plán.
The bachelor thesis is focused on business plan development for an introduction of land maintenance services to the market. More specifically, the service will offer grass cutting and pruning of trees. The work is divided into two parts. Initial part is theoretical and contains a literature search and definitions. Practical part is based on these findings. Second part is practical and is focused on business plan development. The plan contains an analysis of inner and outer environment of the company, description of offered services, marketing and financial plan.
Klíčová slova:
dotazníkový průzkum; model McKinsey 7S; podnikatelský plán; Podnikání; Porterova analýza; SLEPTE analýza; Business; business plan; model McKinsey 7S; Porter analysis; public research; SLEPTE analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193269