Original title:
Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Top Moravia, s.r.o.
Translated title:
Concept of competitive advantage enhancement strategy for Top Moravia, s.r.o.
Authors:
Vlček, Tomáš ; Vaněček, Petr (referee) ; Rompotl, Jaroslav (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií zaměřenou na určitý segment zákazníků. Snahou je použít teoretické poznatky a firemní materiály do praxe. Pomocí této práce bych chtěl dosáhnout zvýšení podílu firmy na daném trhu a zvednout povědomí o kvalitě o výrobků.
This diploma thesis concerns a marketing strategy aimed at a specific customer segment. The aim of my diploma thesis is to make practical use of theoretical observations and company materials. With this thesis I would like the company to result with a greater portion of the market and raise the awareness about their product.
Keywords:
competitive; marketing; marketing mix; strategy; konkurenceschopnost; marketing; marketingový mix; strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11395