Název:
Palladium - Nakupování bez hranic
Autoři:
Antušová, Hana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Jůn, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V práci shrnuji vývojové tendence nákupních center v USA a v Evropě, zaměřuji se na vývoj v ČR. Snažím se zmapovat nákupní centra ve středu Prahy, jako potencionální konkurenty Palladia. Zaměřuji se na motivy vzniku, přednosti a řízení nákupních center. Dále se zabývám přímo Palladiem, jeho historií, polohou, architektonickým ztvárněním, designem, řešením jednotlivých pater a společností, která byla jeho investorem. V poslední části analyzuji zahajovací reklamní kampaň a další marketingové aktivity týmu Palladia.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7179