Original title:
Android aplikace pro vizualizaci dopravních dat ze systému C2X
Translated title:
Android Application for Traffic Data Visualization from Car2X Systems
Authors:
Chlápek, Tomáš ; Očenášek, Pavel (referee) ; Kreslíková, Jitka (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Tato práce přináší aplikaci pro mobilní zařízení umístěné v automobilech. Slouží řidičům ke zlepšení orientace a zvýšení přehlednosti při jízdě. Nabízí grafické zobrazení aktuálních stavů křižovatek a světelného značení. V řešení bylo použito metod využívaných v inteligentních dopravních systémech. Vychází z komunikace mezi zařízeními umístěnými podél silnic a mobilním zařízení ve vozidle. Podstatou je výměna zpráv s informacemi o topologii křižovatek a stavy semaforů. Vytvořené řešení poskytuje možnosti grafického vizualizace křižovatek se světelným značením a přechody pro chodce na zařízeních s platformou Android ihned po přiblížení se k externímu zařízení. Hlavní přínos je pro vývojáře systému C2X, kteří za pomocí aplikace testují správnost jimi nastavených informací ve fyzických zařízeních nainstalovaných v těsné blízkosti podporovaných křižovatek.
This thesis brings application for mobile devices placed in cars. It is used for drivers for enhancing orientation and driving clarity. It is based on communication between roadside units and devices in vehicle. Application offers graphical visualization of intersection states and traffic lights. Created solution provides graphical visualization of traffic data designated for system Android. Main benefit is for C2X developers who test correctness of information, which were inserted to physical devices near supported intersections.
Keywords:
android; c2x; its; map; mobile; siemens; spat; traffic; android; c2x; doprava; its; map; mobil; siemens; spat
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/64032