Název: Řízení vztahů se zákazníky v obchodní firmě
Překlad názvu: Customer Relationship Management
Autoři: Oškrdová, Petra ; Cichra, Rostislav (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM (Customer Relationship Management); databáze; IT (informační technologie); Siebel Systems; software; zákazník; CRM (Customer Relationship Management); customer; database; IT(information technology); Siebel Systems; software

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28114

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-579335


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet