Název:
Komunikační mix vinařství
Překlad názvu:
Communication Mix of Winery
Autoři:
Lisá, Dominika ; Urbánek, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je vypracování komunikačního mixu podniku, který působí v oboru vinařství. Práce obsahuje teoretické poznatky, které budou aplikovány na daný podnik, a následně bude z těchto poznatků vyhodnocena současná situace firmy. V dalších částech budou návrhy na případné vylepšení či úplnou obměnu komunikačního mixu podniku.
The subject of this thesis is to develop a communication mix of the business entity that is in the field of the wine industry. The work includes theoretical knowledge which will be applied to the enterprise and subsequently from these findings will be the evaluation of current situation of company. Next part will content improvement proposal or total modification of communication mix of company.
Klíčová slova:
analýza 5P; Marketing; Marketingový mix; SWOT analýza; 5P analysis; Marketing; Marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41513